2017. március 11., szombat

PaleoBites termékteszt



Szorgosan kóstolgattunk, ízlelgettünk, volt ami rögtön a szívünkbe lopta magát és abszolút kedvencünk lett.

Többféle terméket kaptam tesztelésre és mindig nagyon izgatott vagyok, amikor kinyitom a dobozt, hogy mi lapul a mélyén! :)

A honlapjukat itt találjátok és egyre több paleos boltban lesznek elérhetőek a termékeik is.

Voltak benne kényelmi termékek, amiket rögtön fogyaszthatunk is, semmi előkészületet nem igényel.
Nekem ezek lettek a kedvenceim, a paleo lapkenyér és paleo snack valami isteni ropogós és magos krékerek, nagyon tetszett, hogy a lapkenyerek adagonként külön vannak csomagolva így bármikor magunkkal vihetjük és rágcsának is nagyon finom. Ezeket mindenféleképpen próbáljátok ki! :)

Kétféle édes keksszel is találkozhattok, ezek is finomak voltak, a vaníliás íze nekem nagyon a győri édest juttatta eszembe, bár nekem egy kicsit kiérződött belőlük valami csípős, talán az édesítő vagy a szódabikarbóna miatt.

Valamint megtalálható még náluk palo sűrítő keverék, ami mindenféle leveshez vagy főzelékhez használható, paleo csokoládé ízű pudingpor, amihez csak vizet kell adni és amit szintén szerettem használni. Az itteni villámgyors csokitortához is ezt használtam.

Kaptam még egy piskótakeveréket is, ami nálam sajnos az utolsó helyre került szárazsága miatt, és mert túlságosan kiérződik benne a kókuszliszt íze. Ebből pedig bolero szelet készült nálam, ha szeretnétek kipróbálni, a receptet itt találjátok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése