2017. május 25., csütörtök

Cukkinis-gombás penne


Nagyon finom könnyű és gyors cukkinis-gombás tejszínes pennét főztem a napokban.

A másik ok, amiért mostanában kevesebbet posztoltam, hogy Ati vegetáriánus lett, és emiatt azért kellett változtatásokat beiktatnunk az étrendünkben.

Próbálok úgy főzni, hogy lehetőleg ne teljesen kétfélét kelljen, hanem csinálok egy vegetáriánus, lehetőleg paleos alapot és azt turbózom még fel a számomra fontos hússal.

Azért nem mindig egyszerű, de próbálok kreatív maradni! :)

Hozzávalók:

-2 közepes cukkini
-30 dkg gomba
-1 csirkemell
-1 fej vöröshagyma
-2-3 gerezd fokhagyma
-2 dl kókusztejszín
-só, bors


Elkészítés:

A hagymát és a fokhagymát hámozzuk meg és kockázzuk fel, majd egy kevés olajon pároljuk üvegesre.

Ezalatt a gombát pucoljuk meg és a cukkinivel együtt szeleteljük fel. Ha elkészült, rakjuk a hagymához, sózzuk-borsozzuk és egy kicsit forgassuk át.

Öntsük fel a kókusztejszínnel és fedő alatt főzzük addig amíg be nem sűrűsödik és össze nem érnek az ízek.

A csirkét én most külön sütöttem, csak felkocáztam, sóztam-borsoztam és egy serpenyőben készre sütöttem, ezt később kevertem hozzá a szószhoz.

Főzzünk hozzá tetszőleges tésztát, és már fogyaszthatjuk is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése